fbpx

No products in the cart.

LIITY SISÄPIIRIIN JA TILAA UUTISKIRJE, SAAT -20% ALENNUKSEN ENSIMMÄISESTÄ NORMAALIHINTAISESTA OSTOKSESTA🤍

nuoli ikoni

Toimitusehdot

Yleiset ehdot

Niemidesign.fi-verkkokaupasta myytävien tuotteiden tilaaminen tapahtuu niemidesign.fi-sivustolta. Tuotteiden maksaminen tapahtuu Svea-maksupalvelun kautta, jossa käyvät eri pankkien verkkopankkitunnukset sekä yleisimmät luottokortit. Lisäksi on mahdollista maksaa Svea-laskulla, erämaksulla tai yrityslaskulla.

Niemi Design pidättää oikeudet kaikkiin kuluttajakaupan lakien ja sääntöjen mukaisiin muutoksiin verkkokaupassa ja kaupankäynnissä.

Toimitamme verkkokaupasta tilattuja tuotteita vain Suomeen.

Tilaaminen ja sopimuksen tekeminen

Tilaaminen tapahtuu niemidesign.fi-sivustolta.

Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ostoskorissa ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi halutut tuotteet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kotiinkuljetuksesta.

Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Niemi Design lähettää tilauksesta automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse, missä näkyvät myydyt tuotteet ja hinnat. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, kuten esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.

Niemi Design on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. Niemi Design on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tuotteen kohtuullinen myöhästyminen ei oikeuta kaupan purkuun, jos viivästyminen johtuu valmistajan tai maahantuojan toimitus- tai valmistusongelmista.

Toimituksen on tapahduttava viimeistään puolen vuoden kuluttua tilauksesta.

Maksuehdot

Maksaminen verkkokaupassa

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Svea Bank AB. Svea välittää maksut Niemi Designille. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille.

Svea-maksupalvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (debit/credit), Svea-laskulla, erämaksulla tai yrityslaskulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Nordea, Aktia, PopPankki, Osuuspankki, Ålandsbanken, Säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki, OmaOP, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Mobiilimaksutapoja ovat: MobilePay, Pivo ja Siirto.

Svean maksutavat:

Lasku

Svea tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Bankin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta.

Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.

Laskun maksaminen pienemmissä erissä

Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

Erämaksu

Svea erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta. Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

Svea Erämaksun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.

Yrityslasku

Svea tarjoaa helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksenne laskulla. Valitessanne maksutavaksi Svean yrityslaskun saatte aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme vähintään 5 euroa.

Svean yrityslaskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Ostaja vakuuttaa olevansa oikeutettu toimimaan sen yrityksen nimissä, jonka tiedoilla on ostosta tekemässä. Svealla on oikeus tarkistaa ostajan nimenkirjoitus- tai muu osto-oikeus kyseisessä yrityksessä.

Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun  +358 9 4242 3330 tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Avoimet luottosi näet myös Omat sivut -palvelusta.

Svea noudattaa toiminnassaan tietosuojalakia, lue lisää tietosuojaselosteestamme.

Svea Bank AB (publ), filial i Finland (3237195-7)
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
www.svea.fi-FI

Hinnat

Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistu Niemidesign.fi-sivustolla.

Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta. Kuljetuksen erillinen hinta näkyy jokaisen verkkokaupasta ostettavan tuotteen yhteydessä. Kuljetusmaksu veloitetaan vain yhdestä tuotteesta riippumatta ostosten määrästä. Kuljetusmaksu veloitetaan ostettavista tuotteista siitä, millä on suurin toimitusmaksu.

Tuotteiden hinnat ovat muuttuvia tarjousten, kampanjoiden ynnä muiden niihin vaikuttavien asioiden johdosta. Kampanja- ja tarjoushinnat eivät koske asiakkaan tilaamia erikois- tai tilaustöitä.

Jokainen tilaus käsitellään tilauksen tekemisen ajankohtana voimassa olleiden hintojen, toimitusaikojen, tuotteiden ominaisuuksien ja sopimusehtojen mukaisesti. Niemi Designilla on oikeus perua tilaus hinnoitteluvirheen vuoksi, jolloin tilauksen kauppasumma palautetaan asiakkaalle kokonaisuudessaan.

Toimitus- ja kuljetusehdot

Niemi Design on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen mukaisesti. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika kotiin tai mahdollisiin noutopisteisiin on 2-7 arkipäivää. Jos toimitustavaksi on valittu nouto Niemi Designilta, niin toimitusaika varastossa olevilla tuotteilla on 1-4 arkipäivää. Niemi Design ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin se ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten alihankkijoiden ja materiaalin toimittajien tuotannollisista ongelmista tai muista ongelmista.

Niemi Design on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä. Tuotteen kohtuullinen myöhästyminen valmistajan tai maahantuojan tuotannollisien tai muiden toimitusongelmien vuoksi ei oikeuta peruuttamaan tilausta.

Tuotteiden kotiinkuljetuksen asiakkaalle hoitaa pääsääntöisesti kuljetusliikkeet. Kuljetusliikkeet toimittavat tuotteet tilausajankohtana voimassa olleiden toimitusaikojen sisällä. Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen kuljetusta yhteyttä asiakkaaseen. Rahti ulko-ovelle -toimituksessa tuote tuodaan ensimmäiselle ulko-ovelle. Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan ulko-ovelle tai niin lähelle kuin jakeluautolla pääsee.

Jos asiakas on valinnut toimitustavaksi rahdin sisäänkannettuna, asiakas ei silloin ole velvollinen auttamaan kalusteen kantamisessa. Tässä tapauksessa kuljetusliike sopii uuden toimitusajankohdan ja huolehtii, että heillä on riittävä määrä kantajia mukana. Huomioitavaa on, että tämä saattaa pidentää tuotteen toimitusaikaa.

Jos asiakas kuitenkin suostuu auttamaan sisäänkannossa, Niemi Design ei ole korjausvelvollinen, jos kantamisen aikana tuote likaantuu tai rikkoontuu.

Jos asiakas on tilannut isoja tuotteita, voi kuljetuksen mukana tulla toimitusjätettä, kuten esimerkiksi kuormalavoja. Toimitusjätteen toimittaminen asianmukaisiin kierrätyspisteisiin jää aina asiakkaan vastuulle.

Kotiinkuljetus ei sisällä rahaliikennettä.

Kuluttajakaupan mukaisesti Niemi Design on vastuussa tuotteesta, jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä palauttamisen yhteydessä Niemi Designille, on tuotteesta vastuussa Niemi Design tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.

Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen erittäin tarkasti. Niemi Design ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa, joten osoitetietojen täytyy olla tarkasti ilmoitettuna.

Asiakkaan ostaessa useita tuotteita, keräämme tavarat yhdeksi lähetykseksi keskusvarastollamme. Tästä johtuen toimitusaika voi pidentyä ilmoitetusta toimitusajasta. Näissä tapauksissa toimitusaika on sen tuotteen mukaan, millä on pisin toimitusaika.

Suosittelemme, että asiakas vastaanottaa tilauksensa aina henkilökohtaisesti. Jos paketissa on likaa, kosteutta, repeytymiä, kolhiintumisia, kosteutta tai muu huomattava ulkoinen vahinko, siitä tulee mainita rahtikirjaan heti vahingon havaitsemisen yhteydessä.

Mikäli itse tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai vahinko ei ole ulkoisesti havaittavissa (piilovaurio), reklamaatio tulee tehdä Niemi Designin asiakaspalveluun sähköpostitse (webshop@niementehtaat.fi) mahdollisimman nopeasti lähetyksen vastaanottamisesta. Suosittelemme, että kirjallisesti tehdyn reklamaation yhteydessä olisi myös mahdollisimman kattavasti kuvia tuotteen vioista.

Tuotteen vaurioituneista osista on aina ilmoitettava Niemi Designin asiakaspalveluun ennen tuotteen kasaamista. Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle.

Mikäli asiakas on sopinut kuljetusliikkeen kanssa tuotteiden jättämisestä esimerkiksi talon autokatokseen, vastuu tuotteista siirtyy kokonaan asiakkaalle. Niemi Design ei vastaa toimituksen jälkeen kadonneista lähetyksistä.

Toimitusten hinnat
Nouto tehtaalta  0€
Kirje 8,20€
Postipaketti postitoimipaikkaan
tai noutopisteeseen
14,40€
Postipaketti kotiin 29,50€
Rahti ulko-ovelle (esim. kerrostalon alaovi) 69,00€
Rahti sisäänkannettuna 129,00€

 

Toimitus- ja kuljetusehdoissa on poikkeuksena Pohjois-Suomi (94-99 alkuiset postinumerot), joihin Niemi Design ei toimita isoja, suurikokoisia kalusteita, jos nämä tuotteet vaativat rahdin.

Poikkeuksena on lisäksi verkkokaupan Rakastu uudelleen -osaston ns. outlet-tuotteet, joissa asiakas voi valita toimitustavaksi vain noudon tehtaalta.

Henkilötiedot

Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan Niemi Designin verkkokaupan asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain Niemi Designin asiakaspalvelukäytössä.

Niemi Design ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää Niemi Designia poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä. Henkilötietojen käytöstä on tarkemmin kerrottu tietosuoja- ja rekisteriselosteessa.

Palautusoikeus

Asiakkaalla on 14 päivän mahdollisuus tutustua tuotteeseen. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Hygieniatuotteilla, kuten peitot ja tyynyt, ei ole palautusoikeutta. Lue tarkemmin alta sänkyjen ja patjojen 3 kuukauden tyytyväisyystakuustamme.

Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

Ennen tavaran palauttamista tulee ottaa yhteys Niemi Designin asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakaspalvelu antaa ohjeet tuotteen hyväksyttyyn palauttamiseen.

Niemi Design ei ota vastaan palautuksia, joista ei ole sovittu etukäteen asiakaspalvelun kanssa, vaan ne palautuvat takaisin asiakkaalle.

Poikkeuksena ovat Niemi Design verkkokaupan Rakastu uudelleen -osaston ns. outlet-tuotteet, joilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Outlet-osaston tuotteet voivat olla prototyyppejä, mallistosta poistuvia tuotteita, poistoeriä, 2-laatuisia tuotteita, palautuksia tai kuvausmalleja. Tuotteen tuotetiedoissa mainitaan aina erikseen, jos tuotteella ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Tuotteen palauttaminen

Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hänen tulee olla yhteydessä Niemi Designin asiakaspalveluun. Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse palautusohjeet, joissa kerrotaan yksityiskohtaiset ohjeet tuotteen pakkaamisesta, pakkaukseen liitettävistä tiedoista ja tuotteen lähettämisestä.

Asiakkaan tulee liittää pakkaukseen yhteystiedot, tilinumero ja pankkiyhteys, tilausnumero ja erityistiedot, jos niistä on mainittu sähköpostitse lähetetyssä palautusohjeessa, ja tuotteeseen tulee liittää kopio ennakkolaskun maksukuitista/tulosteesta.

Palautustapauksissa asiakas vastaa aina itse kuljetuskuluista, riippumatta siitä onko palautettava paketti iso- vai pienikokoinen. Kaikkien kotiin tai postin toimipisteisiin toimitettujen tilausten palautusrahdin maksaa asiakas eikä alkuperäisiä kuljetuskuluja palauteta.

Tuotteen kokonaissumma palautetaan asiakkaan tilille viimeistään 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.

Jos tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, asiakas on velvollinen korvaamaan Niemi Designille tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumishinnan välisen erotuksen. Tällöin palautamme tuotteesta maksetun hinnan vähennettynä edellä mainitulla erotuksella. Tuotteiden arvon aleneminen käsitellään aina tapauskohtaisesti.

Takuut

Asiakkaan tulee säilyttää Niemi Designin lähettämä tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta takuuehdon täyttämiseksi.

Niemi Design antaa kaikille tuotteille vähintään 2 vuoden takuuajan tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.

Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.

Takuun rajoitukset

Takuu ei kata:
– tuotteen normaalia kulumista, venymistä, painumista, värimuutoksia tai kolhiintumista
– asiakkaan itse suorittamasta tuotteen kuljetuksesta, asennuksesta tai varastoinnista aiheutuneita virheitä
– sopimattomasta käytöstä, huonosta kunnossapidosta, kosteudesta tai epänormaalista lämpötilasta aiheutuneita virheitä tai vaurioita
– virheitä jotka aiheutuvat tuotteen hoito-, kasaus- tai käyttöohjeiden noudattamatta jättämisestä
– mitään virheitä, jotka ovat aiheutuneet terävistä esineistä, väännön seurauksena, putouksen seurauksena, poikkeavan iskun seurauksena
– muita virheitä, vahinkoja tai vaikutuksia, jotka ovat seurausta jostakin tapahtumasta tai toimesta, joka on Niemi Designin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella tai jota Niemi Design muuten ei pysty kohtuudella hallitsemaan

Takuu ei ole täytäntöön pantavissa jos:
– tuotetta on käytetty epäasianmukaisesti tai tuotteessa on jälkiä, joiden perusteella voidaan olettaa tuotetta käytetyn epäasianmukaisesti
– tuotetta on muokattu tai korjattu jonkun muun henkilön tai oikeushenkilön kuin Niemi Designin toimesta

Takuu ei ole myöskään täytäntöön pantavissa, mikäli tuote on liitetty osaksi jonkin muun valmistamaa tuotetta tai sellaista tuotetta, jonka takuuaika on pienempi kuin liitettävän tuotteen.

Sänkyjen tyytyväisyystakuu:
– lupaamme ostamallesi sängylle 3 kuukauden tyytyväisyystakuun
– tyytyväisyystakuun annamme siksi, että tiedämme sänkyjemme olevan niin hyviä ja toisaalta tiedämme asiakkaiden tarpeiden olevan erilaisia
– tarkoituksemme on myös tulla joka päivä paremmaksi laadukkaamman uniympäristön luojina ja sen vuoksi takuun piiriin kuuluva palautusmahdollisuus antaa meille aina myös mahdollisuuden nostaa rimaa ja parantaa omaa toimintaamme
– takuu koskee vain yhtä ostokertaa
– tyytyväisyystakuu ei koske petauspatjoja, koska ne ovat hygieniatuotteita, joten takuu koskee vain sängynrunkoja

Sänkyjen ja patjojen palautusoikeuden & tyytyväisyystakuun ehdot:

– suojaa sänky huolella palauttaessasi sitä, oikeus maksuhyvitykseen on silloin, kun patja palautuu meille siistissä kunnossa
– asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista (150 € kaikkialta Suomesta tai toimitettuna asiakkaan puolesta Sastamalan tehtaalle)
– palautusoikeus on tarjoamamme lisäetu sinulle asiakkaamme, eikä se vähennä sinulle kuluttajansuojalaissa määriteltyjä oikeuksia
– palautusoikeus koskee kaikkia mallistomme sänkyjä ja patjoja (pl. lastensängyt ja petauspatjat)

Reklamaatiot

Niemi Design vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneista paketin repeämisistä tai kolhiintuneista paketeista on ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun näiden ehtojen mukaisesti, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota.

Jos kuluttajansuojalain mukaisen kuuden kuukauden aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin Niemi Design vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta Niemi Designin asiakaspalveluun välittömästi sen havaittuaan. Niemi Design neuvoo asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.

Niemi Design ei vastaa:

1) Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneista vaurioista.

2) Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa.

3) Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi patjan tai sohvan istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen pintakäsittelyn normaalista muuttumisesta tai pintakäsittelyn muuttumisesta käytön takia.

4) Normaalista puulaadun käyttäytymisestä kyseisten tuotteiden kohdalla. Tämän tyyppisten tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

Muut ehdot ja vastuut

Niemi Design ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi kulmadivaanin osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista. Niemi Design ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton, vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.

Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan.