Huhtikuussa koettiin kolme päivää kuplien lumoa, kun maailman tunnetuin samppanjabrändi Moët & Chandon toi interaktiiviset samppanjatastinginsa Helsingin sydämeen 24.–26.4.2025. Tapahtuma järjestettiin Helsingin Stockmannin tavaratalossa, ja sen näyttämönä toimi ikoninen kulmaikkuna Keskuskadun ja Aleksanterinkadun kulmassa – tuttu monille erityisesti perinteisestä jouluikkunasta.
Kolmen päivän ajaksi kulmaikkuna muuntautui ainutlaatuiseksi kohtaamispaikaksi, jossa samppanjan ystävät ja alan asiantuntijat pääsivät sukeltamaan kuohuvan maailman saloihin. Tastingit herättivät keväiseen kaupunkiin eloa ja houkuttelivat paikalle runsaasti kiinnostuneita kuluttajia ja ammattilaisia.
Tunnelmaa täydensi harkittu sisustus, kohtaamispaikan istumispaikkoina toimivat Niemi Designin Eden-ruokapöydän tuolit, joiden skandinaavinen ilme toi tilaan raikkautta ja tyylikkyyttä. Tapahtuma tarjosi Niemi Designille myös upean mahdollisuuden loistaa kansainvälisesti arvostettujen brändien, kuten Stockmannin ja Moët & Chandonin, rinnalla – nostamalla kotimaisen toimijan osaksi ikonisten nimien kattausta.